NOUTĂȚI

4 Modalități Eficiente De Utilizare A Viber Business

Beneficiile utilizării unui cont Viber Business pentru compania ta variază de la reducerea costurilor de mesagerie și creșterea audienței până la îmbunătățirea ratelor de conversie – iar acestea sunt doar câteva exemple. Dacă te întrebi cu ce altceva te mai poate ajuta un cont Viber Business, îți sugerăm să parcurgi întregul articol.

Top 4 Beneficii ale utilizării Viber Business

Cu peste un miliard de utilizatori unici în întreaga lume, Viber își revendică pe bună dreptate locul ca una dintre cele mai populare aplicații de mesagerie în rândul utilizatorilor.

Deși multitudinea oportunităților pe care Viber o deschide pentru comunicarea de tip business este adesea trecută cu vederea, în calitate de Partener Viber, îți mărturisim faptul că beneficiile sunt aproape nelimitate.

Adevărul este că, având un număr atât de mare de utilizatori unici în întreaga lume, sunt șanse ca și clienții tăi actuali, precum și mulți clienți potențiali să folosească Viber zilnic. Așadar, de ce să nu folosești baza de utilizatori existentă pentru a te adresa clienților direct și eficient?

Viber este o modalitate extrem de eficientă de comunicare fiind una dintre cele mai personale modalități de a ajunge la audiența ta.

Având în vedere acest lucru, vom continua să explicăm în continuare câteva modalități de utilizare ale unui cont Viber Business:

1. Mesaje Viber Business

Abundența de opțiuni este unul dintre principalele avantaje ale Viber. Îți este permis să trimiți până la 1000 de caractere, precum și conținut rich media, cum ar fi imagini, voce sau video.

Toate acestea pot fi realizate prin comunicare one-way (unidirecțională), two-way (bidirecțională), precum și prin sesiuni.

  • Mesagerie One-way (unidirecționala) – conversația decurge într-o singură direcție, de la companii la clienții acestora. Este ideala pentru companiile care trimit oferte promoționale, confirmări și notificări de plată, actualizări de livrare, confirmări de zbor etc.
  • Mesagerie Two-way (bidirecțională) – le permite clienților să răspundă la mesajele tale. Acestea ajuta la construirea relațiilor cu clienții actuali și facilitează interacțiunea cu potențialii clienți în timp real. Mesajele 2-way sunt foarte utile atunci când aștepți răspunsul unui client, de ex. suport pentru clienți, sondaje, răspunsuri la întrebări.
  • Sesiuni – un mod de comunicare inițiat de către client, spre deosebire de comunicarea one-way și two-way în care compania inițiază conversația. Odată inițiată, o sesiune poate fi activă doar într-un interval de timp predefinit.

Așadar, în ce mod sunt benefice aceste mesaje?

Personalizare și targetare eficientă = conversii

Câștigă încrederea utilizatorilor Viber – este mai probabil ca aceștia să se implice într-o conversație cu un contact pe care îl recunosc și în care au încredere.

Asigură-te că brandul tău este ușor de recunoscut încărcând logo-ul pe profilul Viber Business. De asemenea, poți utiliza Mesajele Viber Business pentru a începe o conversație captivanta – poți încuraja utilizatorii să interacționeze cu mesajul tău adăugând un apel la acțiune la sfârșitul mesajului. Îndeamnă utilizatorii să îți viziteze site-ul web sau afișează-ți numărul de telefon pentru a-i determina să inițieze un apel!

Unul dintre beneficiile Mesajelor Viber Business estefaptul că acestea vin cu informații despre livrarea cu succes a mesajului, precum și cine a văzut mesajul tău și a interactionat cu el apăsând pe butonul de îndemn la acțiune.

Aceste statistici sunt importante, deoarece îți oferă o perspectivă asupra reacției publicului la un anumit mesaj. Poți afla cum au rezonat cu mesajul tău și ce poți face pentru a îmbunătăți în continuare comunicarea, pentru un mai bun engagement al utilizatorilor.

De asemenea, poți utiliza Mesajele Viber Business pentru a trimite mesaje eficiente și targetate către o anumită grupă de utilizatori sau le poți oferi acestora posibilitatea să inițieze o conversatie cu compania ta.

Asigură atât livrarea mesajelor, cât și controlul costurilor

Cu Viber, poți fi sigur că mesajele tale vor ajunge la publicul vizat, întrucât rata de livrare a mesajelor este de aproape 100%.

Te întrebi cum este posibil?

Ei bine, dacă există un contact care, indiferent de motiv nu poate primi un mesaj Viber, (aplicația nu este instalată, probleme de conectivitate), mesajul va fi scurtat și trimis ca SMS (vezi exemplul din imaginea noastră de mai sus).

Controlul costurilor se referă la plata doar a mesajelor Viber livrate, nu a tuturor mesajelor trimise. Adică plătiți doar pentru mesajele care ajung cu succes la destinația dorită.

Ești încântat de beneficiile oferite de Viber, dar nu ești sigur de unde să începi – dă-ne de veste și te vom ajuta! Pentru a-ți faci o idee, noi am creat un widget personalizabil pentru contul Viber Business pe care îl poți încerca aici.

Dacă nu ești încă convins, hai să vezi ce urmează.

2. Utilizarea unui chatbot în aplicația Viber

Chatbotii Viber sunt un sistem de chat automat care îi ajută pe utilizatori să primească informații instantaneu. Exista multe scenarii de utilizare a chatboților – poți solicita ca chatbot-ul să trimită actualizări clienților abonați, îl poți utiliza pentru a automatiza serviciul de relații clienți sau pentru a le permite consumatorilor să cumpere de la tine.

Dacă te gândești să organizezi jocuri cu premii sau programe de loialitate prin Viber Chatbot – te informăm că ai și aceste posibilități!

Ai auzit despre inovația chatbotului MRKVA la a cărui creație am ajutat? Dacă nu, permite-ne să te punem în temă.

Imaginează-ți chatbot-ul Viber de la Mrkva ca un super-chatbot – acesta combină unele dintre cele mai populare utilitati ale chatbot-ului și servește drept agent de suport cu disponibilitate imediată. Asadar, utilizatorii pot accesa chatbot-ul oricând, fără să aștepte ca cineva să răspundă la telefon și, urmând instrucțiunile acestuia, pot să plaseze o comandă sau să pună întrebări. Suntem convinși că aceste functionalitati sunt eficiente atât pentru MRKVA, cât și pentru utilizatorii  acestuia.

O altă caracteristică utilă – cu ajutorul Viber Chatbot, poți permite utilizatorilor să voteze. Acest lucru elimină costul de trimitere al SMS-urilor pentru utilizatorii finali, ceea ce-i încurajează pe aceștia să ia parte la procesul de vot.

Știm că și tu ești de acord cu faptul că a avea un engagement crescut în timp ce economisești banii utilizatorilor este într-adevăr un beneficiu!

Scenariile de utilizare Viber Chatbot nu se opresc aici – poți oferi și asistență pentru clienți prin Viber. Agenții tăi pot discuta cu utilizatorii prin Viber, ceea ce le permite să răspundă întrebărilor și să rezolve probleme instantaneu.

Pentru prietenii noștri chatty bot nu exista limite. Când am creat un chatbot pentru Skopsko, am combinat chatbot-ul Viber cu chatboții de pe alte canale – SMS, FB Messenger și website-ul lor. Acest lucru a permis ca jocul Skopsko Prize să fie disponibil practic pentru fiecare utilizator, ceea ce, în schimb, a dus la o rată de participare mai mare. În ceea ce privește chatbot-ul Viber – ei bine, fluxul său de conversație simplu și intuitiv încurajează participarea utilizatorilor. În plus  trimiterea mesajelor este gratuită, singurul lucru de care au nevoie utilizatorii sunt datele mobile!

Există o mulțime de alte scenarii de utilizare ale chatbot-ului Viber pentru diverse aspecte ale afacerii tale – vânzări, rezervări și programări, recomandări de produse sau publicitate. Am fi bucuroși să te ajutăm să descoperi noi modalități de implementare a chatbot-ului în afacerea ta, așa cum am ajutat deja multe alte companii.

3. Obține propriile stickere personalizate

Comunicarea de business prin Viber nu trebuie neapărat să fie pe deplin formală – îți este permis să te distrezi puțin când trimiți mesaje.

Condimentează conversația cu audiența ta și creează o experiență inedită pentru utilizatori. Poți îmbogăți conversația folosind emoticoane, GIF-uri și stickere. Noi te putem ajuta –  creează-ți propriile pachete de stickere pe Viber și diferențiază-te de concurență!

Stickerele nu sunt doar pentru amuzament, ci servesc și ca un instrument de publicitate grozav.

Te întrebi de ce? Privește lucrurile astfel: toți cei care folosesc stickerele tale și le trimit prietenilor sau familiei lor devin instantaneu ambasadorii brandului tău. Ele ajută la poziționarea brandului  în mintea altor utilizatori și, astfel, ajută la creșterea gradului de conștientizare a brandului. Precum transmiterea cuvântului din gură în gură, doar că prin Viber.

În plus, dacă clienții descarcă stickerele tale, ei vor fi abonați automat la chatbot-ul tău sau se vor alătura comunității tale Viber – în funcție de pachetul de stickere pentru care optezi ca fiind mai potrivit pentru nevoile afacerii tale.

Ne-am întors la Mrkva încă o dată – bucură-ți ochii cu deliciosul chatbot și stickerele create de echipa noastră:

Folosește stickerele pentru a-ți crește audiența; ulterior aceasta îți va fi utilă pentru a trimite oferte noi și multe altele. Ce modalitate grozavă și ușoară de a-ți crește publicul!

4. Solutii de Advertising Viber

Am menționat deja de câteva ori publicitatea, și ai înțeles că stickerele personalizate sunt una dintre soluțiile de advertising pentru afacerea ta.

Dar, ceea ce poate nu știi este că Viber oferă plasări de anunțuri atât pe versiunile mobile, cât și pe desktop.

Reclamele nu sunt intruzive și pot fi afișate într-o varietate de formate – nativ, display și video.

Aceasta înseamnă că poți alege unde dorești să-ți vadă clienții anunțurile. Pentru dispozitivele mobile, plasările de anunțuri variază de la:

  • Viber Chats – afișează anunțurile tale pe cel mai vizionat ecran de pe Viber, dintre toate chat-urile utilizatorilor tăi
  • Viber Calls – reclame afișate în secțiunea de apeluri și contacte
  • Viber More –  extinde vizibilitatea anunțurilor pentru utilizatorii care vizitează store-ul de stickere sau oricare dintre opțiunile de setări
  • Viber Post-call – afișează un anunț după ce utilizatorul încheie un apel
  • Viber Explore –  conținutul de brand premium pe care utilizatorii îl iubesc

După cum am menționat, pe lângă publicitatea pe mobil, Viber oferă și reclame desktop printr-o singură plasare a anunțului în colțul din stânga jos al aplicației sau un videoclip non skippable de 30 de secunde care difuzează mesajul tău.

Reclamele video aduc cea mai bună performanță, conform unui CTR (click-to-rate) mediu de 1,71% și vizibilitate de 90%. În timp ce pentru mobil, Viber Chats aduce cel mai mare CTR mediu de 1,90%, ceea ce se dovedește a fi cea mai performantă plasare de anunțuri pentru o afacere.

În concluzie – Afacerea ta are NEVOIE de Viber Business

Încă nu ești sigur de toate beneficiile Viber?

Să rezumăm câteva dintre scenariile de utilizare pe care le-am menționat:

  • Poți trimite mesaje cu până la 1000 de caractere, inclusiv rich media și butoane de îndemn la acțiune (call-to-action)
  • Dacă iei în considerare costul per mesaj, acesta este cel mai ieftin canal de comunicare
  • Plătește numai pentru mesajele livrate și beneficiază de opțiunea SMS fallback ca soluție de rezervă
  • Ai nevoie de el? Chatbotul Viber te poate ajuta să gestionezi voturile, comenzile din aplicație, serviciul de relații cu clienții sau organizarea de jocuri cu premii
  • Personalizează-ți brandul prin stickere personalizate care încurajează utilizatorii să se implice și să îți promoveze în același timp brandul
  • Oferă-i un impuls publicității tale prin soluțiile de plasare a anunțurilor Viber

Îți surâde ideea de a fi prezent cu afacerea ta pe Viber, dar ai nevoie de puțin ajutor? Nu-ți face griji, suntem aici!

NTH te poate ajuta să derulezi propriile campanii de mesagerie rich media pe Viber.

Lasă-ne pe noi să ne ocupăm de documente și să rezolvăm detaliile legate de Viber pentru tine- până la urmă, suntem Parteneri Viber, îți amintești?

Ești interesat de crearea unui cont Viber Business?

Suntem bucuroși să răspundem la orice întrebări sau detalii specifice (precum prețul, condițiile etc.)

Ești interesat să colaborăm?

Contactează-ne

NOUTĂȚI