Extinde capacitățile sistemului tău CRM și colectează informații relevante despre clienții tăi printr-o invitație la dialog.
Contactează-neSporește și tu loialitatea clienților prin conversații personalizate pe canalele mobile
CE ESTE DIALOG MARKETINGUL?
Pentru a se simți apreciți, clienții tăi au nevoie de oferte personalizate și comunicare activă. Canalele de comunicare precum SMS, WhatsApp, Viber și Facebook Messenger îți oferă posibilitatea să cultivi relații și să urmărești călătoria clientului prin intermediul dialogului. Aceste canale sunt foarte eficiente datorită ratelor de deschidere și de răspuns deosebit de ridicate – întrucât toată lumea le utilizează zilnic.
Dialog Marketingul sau Marketingul Conversațional este o formă de interacțiune și comunicare directă cu clienții pentru atingerea obiectivelor de marketing. Acesta te ajută să îți personalizezi ofertele și îți permite să îți cunoști mai bine clienții, monitorizând reacțiile și comportamentul consumatorilor.
Deoarece clienții au ajuns la saturație în ceea ce privește mesajele „agresive” de marketing, dialog marketingul devine din ce în ce mai relevant.
Canalele de SMS și Mesagerie au cele mai mari rate de deschidere și răspuns.
Prin dialogul pe canalele de Mesagerie, poți ajunge la noi grupuri de utilizatori, cum ar fi generațiile mai tinere.
Cu marketingul conversațional poți urmări reacțiile clienților și poți crea anumite avatare pentru a adapta ofertele la segmente specifice de public.
CUM SĂ UTILIZEZI DIALOG MARKETING
Sărbătorile precum Crăciunul și Paștele sunt o ocazie excelentă pentru a intra în contact direct cu clienții tăi sau pentru a promova o ofertă specială.
Mesaje personalizate bazate pe interesele clientului
Codurile de reducere sau recomandările de produse în funcție de interesele personale ale clienților, garantează cele mai bune rate de reacție și conversie.
Șabloane de răspuns atrăgătoare și intuitive
Pentru un dialog eficient cu clienții, trebuie să le oferi acestora o modalitate simplificată de a răspunde campaniilor tale. Cu răspunsuri predefinite convingătoare și apeluri la acțiune, canalele de Mesagerie oferă cele mai bune condiții pentru un dialog marketing de succes.
Dialog marketingul reprezintă toate activitățile de marketing care promovează o relație interactivă între companii și clienți. Experții noștri vor fi bucuroși să îți arate cum să utilizezi cel mai eficient această formă de marketing - nu ezita să ne contactezi.
Colectarea de informații și feedback
Crește gradul de conștientizare a brandului tău cu campanii de marketing creative care încurajează interacțiunea. Campaniile scurte și concise cresc șansele de vânzare recurentă.
Recompense personalizate
Clienții se simt apreciați atunci când conversația cu ei este adaptată intereselor personale. Creează-le clienților tăi profiluri specifice pentru a te adresa automat cu oferte personalizate.
Integrare CRM
Platforma noastră de Mesagerie Omnichannel a fost dezvoltată pentru o integrare ușoară în sistemele CRM existente.
Monitorizarea performanței
Toate campaniile sunt urmărite de la momentul trimiterii până la conversie, astfel încât succesul acesteia să poată fi măsurat cu acuratețe.
Omnichannel
Cu o comunicare perfectă pe toate canalele mobile, poți ajunge la clienții tăi oriunde s-ar afla.
Prin utilizarea dialogului de marketing, vei fi mai aproape de dorințele și nevoile clienților tăi și vei câștiga încrederea lor pe termen lung.
SOLICITĂ O CONSULTAȚIE GRATUITĂ