Fidelizează-ți clienții cu programele de loialitate digitalizate prin intermediul canalelor de Mesagerie

O SOLUȚIE DIGITALĂ PENTRU PROGRAMUL TĂU DE LOIALITATE

Clienții înțeleg beneficiile programelor de loialitate și li se alătură, însă nu se folosesc de ele în mod activ – cel mai adesea li se reamintește de cardul de fidelitate de către vânzătorii din magazine. Acest lucru este cauzat de o serie de motive, precum lipsa de strategie și stimulare pentru utilizarea activă a programului de către brand sau reticența în utilizarea cardul fizic de către clienți.

Astfel, programele de loialitate digitale utilizate împreună cu canalele de Mesagerie îți permit să interacționezi mai ușor și în mod constant cu clienții fideli.

Cel mai mare avantaj al programelor de loialitate digitală este faptul că nu mai este necesar pentru clienți să poarte un card fizic cu ei sau să-și amintească datele de acces. Tot ce au nevoie este telefonul mobil.  Programul de loialitate poate fi combinat cu SMS-uri, mesaje pe diverse canale, sau poate fi digitalizat – folosind chatboti sau aplicații de mesagerie, precum Viber.

Te ajutăm să stabilești un program de loialitate adaptat nevoilor companiei tale, pe canalele preferate ale clienților tăi.

Contactează-ne

AVANTAJELE UNUI PROGRAM DE LOIALITATE DIGITAL

Poți trimite notificări cu oferte speciale pentru a crește conversiile.

Programele de loialitate sunt utilizate în mod activ pentru informarea clienților cu privire la ofertele actuale și la punctele de loialitate acumulate iar canalele de mesagerie sunt instrumentul ideal pentru acestea.

 

Clienții se pot înregistra doar cu numărul de telefon.

Numele de utilizator, parolele sau cardurile fizice ale clienților nu mai sunt necesare. Tot ce trebuie să rețină clientul este propriul număr de telefon mobil.

Transformă clienții ocazionali în clienți fideli și ambasadori ai brandului tău cu un program de loialitate digitală.

Cunoaște-ți clienții și trimite-le oferte personalizate.

Prin segmentarea clienților, poți trimite oferte pe baza preferințelor și acțiunilor anterioare, ceea ce crește rata de răspuns la programul tău de loialitate.

Motivează-ți clienții să rămână membri ai programului tău de loialitate prin oferte atractive.

Șabloanele de mesaje din aplicațiile de mesagerie pot îmbunătăți comunicarea cu clienții tăi și te pot ajuta să menții un contact continuu cu aceștia prin conversații interactive.

Îmbogățește-ți sistemul CRM cu date valoroase colectate printr-un program de loialitate digitală.

Contactează-ne