Îmbunătățește comunicarea cu publicul țintă, colegii sau partenerii tăi utilizând platforma noastră.
Contactează-neComunică fără întrerupere pe toate canalele de Mesagerie cu Platforma noastră Omnichannel.
DE CE SĂ UTILIZEZI COMUNICAREA OMNICHANNEL
Modul în care comunicăm este în continuă schimbare. Aplicațiile de mesagerie instant precum Viber sau WhatsApp au devenit standardul în rândul utilizatorilor. Odată cu adopția sporită, ele câștigă un rol din ce în ce mai important și în mediul de afaceri, fie că este vorba de trimiterea de notificări și informații sau mesaje promoționale și vânzări.
Cu toate acestea, este dificil să fii prezent pe toate canalele de mesagerie în același timp, dacă nu deții tool-urile potrivite.
Platforma noastră Omnichannel îți permite să comunici pe toate canalele unde sunt prezenți clienții tăi în mod obișnuit. Poți utiliza platforma pentru a purta conversații, chiar dacă destinatarul își schimbă dispozitivul, locația sau aplicația. Poți gestiona toată comunicarea printr-o interfață unică, intuitivă.
Creează o strategie Omnichannel pentru afacerea ta.
Conversații pe diferite canale
Omnichannel îți permite dialogul cu clienți tăi pe toate canalele populare de Mesagerie.
Conținut interactiv, bogat
Oferă o experiență de utilizare superioară și invită utilizatorii să interacționeze folosind funcționalitățile diferitelor canale.
Livrare globală în câteva secunde
Cu conexiuni la nivel mondial și rutare inteligentă, poți ținti până la trei miliarde de utilizatori, pe canalele unde aceștia sunt prezenți zilnic.
PLATFORMA OMNICHANNEL - CARACTERISTICI GENERALE
- Eficient, scalabil și multifuncțional
- Monitorizarea și evaluarea rezultatelor livrării
- Conform GDPR
- Ștergerea numerelor pentru liste de contacte mereu actualizate
- Rutare inteligentă cu conexiuni globale
- Testare specială, producție și setări
- Securitate cu supraveghere superioară
- Infrastructură modernă pe propriul sistem cloud din Zürich, Elveția
O PLATFORMĂ CE ÎNTRUNEȘTE TOATE NEVOILE DE COMUNICARE. OMNICHANNEL - VIITORUL COMUNICĂRII ÎN AFACERI
Interfață Omnichannel unică
O interfață unică care permite integrarea sistemelor existente precum CRM și suport clienți.
Cu experiența noastră vastă în domeniu și cunoștințele tehnice avansate, aducem împreună companiile și clienții, facilitând o comunicare cât mai ușoară între aceștia.
Precizia listei de contacte
Platforma noastră Omnichannel asigură faptul că baza de date a clienților tăi este întotdeauna actualizată. Acest lucru este posibil datorită funcționalității integrate MSISDN-lookup.
Rapoarte în timp real
Fiecare mesaj este afișat în analytics, astfel ai capacitatea de a măsura eficiența campaniilor tale în timp real.
Conectează-te cu clienții și publicul tău țintă pe toate canalele de Mesagerie prin intermediul platformei Omnichannel. Îți oferim evaluarea gratuită a strategiei.
Contactează-ne