NOUTĂȚI

Viber Advertising: Alege Calea Creativă pentru a-ți Crește Audiența

Recent, am împărtășit cu tine 4 Modalități Eficiente De Utilizare A Viber Business. Cu toate acestea, ce poți face dacă te aflii doar în procesul de dezvoltare a bazei de clienți? Și poate vrei să îmbini Viber Business Messaging cu oportunitatea de a-ți crește lista de abonați și de a-ți dezvolta creativitatea brandului.

Dacă te regăsești în cele descrise, continuă să citești acest articol! Viber a creat o soluție pentru creșterea numărului de abonați, vizibilitatea brandului și CTR-ul (rata de clic) într-un mod original și distractiv.

Și, în calitate de partener global oficial al Viber, vom împărtăși cu tine câteva secrete despre cum este mai exact posibil acest lucru.

Conținutul articolului:

Care sunt Soluțiile Viber Advertising?

Viber este o aplicație de mesagerie folosită zilnic de miliarde de utilizatori din 190 de țări. Acesta este principalul motiv pentru care Viber poate fi folosit ca platformă globală pentru promovarea afacerii tale și pentru a interacționa cu noi abonați și urmăritori. Pentru o imagine mai clară a eficienței în comunicarea oferită de Viber, am decis să convertim afirmațiile în cifre:

Ce se întâmplă pe Viber la fiecare 60 de secunde?

Sursa: Viber for Business

De ce este acest lucru important?

Viber îți permite să-ți promovezi afacerea și să-ți dezvolți comunitatea virtuală prin publicitate mobilă direct în aplicație. Astfel, poți difuza conținutul publicitar printr-o plasare mixtă direct în aplicația Viber.

Imaginează-ți că utilizatorii au deschis Viber de cinci ori astăzi pentru a folosi chat-ul, apelurile sau navigarea în secțiunea Explore. Brandul tău poate apărea în toate aceste locuri și poate fi observat de publicul tău țintă într-un mod eficient, dar discret.

Pe lângă publicitate, poți atrage comunitatea Viber cu pachete de stickere create exclusiv pentru afacerea ta. Un alt plus este faptul că, prin descărcarea pachetului de stickere, utilizatorii se abonează instantaneu la canalele tale și se alătură acestora.

Vom discuta despre stickerele Viber în detaliu mai târziu. Dar înainte de asta, să vedem cum Viber permite afacerilor să se dezvolte.

Cum poate Viber Mobile Advertising să-ți ajute afacerea să crească?

Între fluxul nesfârșit de mesaje comerciale, panouri publicitare și reclame TV, consumatorii sunt copleșiți de conținut promoțional. În ultimele decenii, publicul a devenit mult mai exigent cu privire la mesajele pe care le primesc și la brandurile în care aleg să aibă încredere. Consumatorii ignoră publicitatea tradițională pur și simplu pentru că nu este personalizată și direcționată către ei – o percep ca fiind generică.

Canalele digitale îți permit să fii prezent oriunde se află audiența ta, fără a pierde bani și timp încercând să impresionezi oamenii care nu fac parte din grupul tău țintă.

Viber Business lucrează în favoarea ta pentru a arăta publicului tău faptul că le cunoști interesele. De asemenea, acesta ajută la crearea unor relații de lungă durată cu viitorii tăi clienți. Astăzi clienții se așteaptă la comunicare instantanee cu brandurile, prin canalele pe care le folosesc activ în fiecare zi. În medie, un utilizator Viber deschide aplicația de peste 16 ori în fiecare zi și petrece aproximativ 32 de minute acolo. Există în prezent vreun tip de comunicare media tradițională care să se poate măcar apropia de aceste valori?

Cu toate acestea, Viber Business nu acoperă doar etapa de „atragere” a călătoriei utilizatorului. Pe lângă creșterea prezenței și audienței online, aplicația îți permite:

  • Interacțiunea cu utilizatorii
  • Vânzarea directă prin Viber
  • Transformarea clienților în ambasadori ai afacerii tale
Sursa: Viber for Business

Pentru a afla cum te poate ajuta Viber în ultimele trei etape ale călătoriei clientului, consultă această postare.

Să revenim la etapa „atragerii”. Am vorbit deja despre beneficiile Viber Business în marketingul modern. Cu toate acestea, probabil te întrebi cum arată publicitatea pe Viber și unde ar putea apărea afacerea ta în cadrul aplicației.

Iată răspunsurile…

Unde să-ți plasezi Reclamele Viber?

Dacă utilizezi Viber în mod regulat probabil că ai interacționat deja cu unele companii prin intermediul aplicației. Îți dorești să-i creezi o prezență afacerii tale pe Viber, dar te întrebi cum să procedezi?

Iată cele șase opțiuni de plasare a anunțurilor în aplicația Viber pe care le poți utiliza în orice combinație. Poți opta pentru o singură plasare – sau chiar pentru toate cele șase.

În cele ce urmează vei descoperi cum poți crea o campanie publicitară și cum poți atrage atenția publicului tău.

Viber Chats
CTR mediu 1,92%

Ecranul de chat al Viber este locul cel mai frecvent vizualizat din aplicație de către utilizatorii de toate vârstele și din toate țările. Poți plasa o imagine într-un anunț, numele companiei tale și o scurtă prezentare captivantă a brandului, împreună cu un buton CTA care duce direct la site-ul tău web. Anunțul va apărea în lista de chaturi recente ale utilizatorilor.

Viber Post-Calls
CTR mediu 0,87%

Utilizatorii Viber folosesc adesea aplicația pentru a efectua apeluri gratuite utilizând internetul. Și, de îndată ce încheie un apel cu familia sau prietenii, anunțul companiei tale le poate apărea pe ecran… realizat prin utilizarea rich media, cu un aspect frumos. Doar un click pe anunț îi va duce pe utilizatori pe site-ul web al companiei tale, unde vor deveni mai familiarizați cu cauza ta și de ce ar trebui să te aleagă.

Viber Calls
CTR mediu 0,96%

Anunțul tău poate apărea și pe ecranul cu Apeluri Recente al aplicației Viber. Tot aici vor apărea butonul CTA al site-ului tău, precum și o imagine, numele companiei tale și un scurt mesaj text. Astfel, utilizatorii te vor observa și afacerea ta poate deveni subiect de interes în următorul lor apel. Marketingul din gură în gură aduce întotdeauna cele mai mari beneficii.

Viber Explore
CTR mediu 1,5%

Viber Explore este ecranul în care utilizatorii aplicației sunt familiarizați cu conținut nou, cu diverse comunități și unde pot naviga printr-o serie de subiecte și branduri interesante. Este și locul în care ai șansa de a le atrage atenția cu un banner media suficient de mare. Când utilizatorii îl ating, vor fi redirecționați către site-ul tău web, unde pot deveni parte a comunității tale.

Viber More
CTR mediu 1,45%

Acesta este unul dintre ecranele Viber cu cel mai mare CTR mediu (rata de clic). Poți aduce trafic către site-ul tău cu acest mic banner, care conține o imagine, numele brandului tău, un text scurt și un buton CTA. Anunțul se află poziționat în mod implicit printre opțiunile utilizatorului de editare a profilului, de înscriere la un plan internațional de apeluri sau de achiziționare a stickerelor. 

Viber Desktop

Mulți utilizatori aleg Viber Desktop pentru a păstra legătura mai eficient cu familia și prietenii lor, în timp ce își îndeplinesc sarcinile zilnice de lucru. Chiar și conversațiile de la locul de muncă ale unor companii mici trec adesea prin Viber Desktop. Continuă să plasezi anunțul tău în colțul din stânga jos al versiunii desktop a aplicației. Utilizatorul nu poate da skip videoclipului tău de 30 de secunde, așa că poți fi sigur că mesajul tău și-a atins ținta.

Sursa imaginilor: Viber for Business

Utilizând creativitatea ta, experiența echipei noastre și funcționalitățile Viber, vom crea o campanie publicitară care să-ți pună în valoare afacerea la maxim.

Și vorbind despre creativitate, este timpul să discutăm și despre pachetele de stickere Viber pentru branduri.

Cum rămâne cu Viber Stickers?

Crezi că poate fi distractivă comunicarea în afaceri? Cele mai multe conversii au loc atunci când compania aduce bună dispoziție publicului. Creează-ți propriile stickere de brand cu Viber și testează și tu!

Stickerele nu sunt doar o opțiune estetică pentru publicitate. Ele pot fi o soluție foarte practică pentru afacerea ta. Oricine folosește stickerele tale și le distribuie prietenilor sau familiei, devine instantaneu ambasadorul brandului tău. Stickerele te ajută să-ți poziționezi brandul în mintea utilizatorilor, crescând astfel gradul de popularitate a mărcii. La fel ca și publicitatea din gură în gură, dar de data aceasta prin Viber.

Atunci când utilizatorii descarcă pachetul de stickere al brandului, aceștia se abonează automat la chatbot-ul tău sau devin parte din comunitatea ta. Aceasta este într-adevărat o modalitate excelentă de a-ți crește lista de abonați!

În plus, Viber îți oferă libertate în ceea ce privește modul în care pot arăta stickerele și ce pot face. Acestea pot fi:

Statice – creează o imagine de brand simplă, dar eficientă și frumoasă
Animate – pot da viață unei imagini făcând-o să se miște atunci când este partajată
Audio – pentru o experiență cât mai realistă a utilizatorului, poți adăuga sunet pe lângă mișcare

Sursa: Viber for Business

Ești gata să deții primul tău pachet de stickere Viber originale?

De ce trebuie să încerci Viber Advertising?

Dacă încă nu ești sigur dacă ar trebui să încerci Soluțiile Viber Advertising pentru a-ți promova brandul, îți rezumăm beneficiile acestora:

  • Viber este folosit zilnic de miliarde de utilizatori din întreaga lume. Asta înseamnă că este foarte probabil ca publicul tău țintă să comunice cu familia și prietenii lor prin acest canal.
  • Soluțiile de publicitate Viber îți oferă oportunitatea de a-ți folosi creativitatea și de a determina publicul să observe afacerea ta într-un mod original și distractiv.
  • Viber oferă șase opțiuni pentru poziționarea anunțurilor în aplicație – Viber Chats, Viber Calls, Viber Post-Calls, Viber Explore, Viber More și Viber Desktop. Acestea vor duce utilizatorii direct la site-ul companiei tale.
  •  De asemenea, Viber oferă trei opțiuni pentru stickere de brand – statice, animate și audio. Prin descărcarea lor, utilizatorii se abonează instantaneu la chatbot-ul tău sau devin parte din comunitatea ta.

Atrage și tu publicul țintă prin Viber și creează relații de lungă durată cu viitorii tăi clienți!

Ești interesat să colaborăm?

Contactează-ne

NOUTĂȚI