Urmează tendința tot mai populară a noii generații - Mesajele Vocale.

MESAJELE VOCALE DE BUSINESS

Emoţie

O mare parte din conținut se pierde fără tonalitatea specifică. Cu mesajele vocale poți transmite și emoție odată cu informațiile.

Credibililate

Mesajul vocal este mult mai personal și mai credibil, ceea ce este foarte popular pe canalele sociale.

Eficiență

Nu poți scrie mesajul tău în 140 de caractere? Imaginează-ți cât de multe poți spune în 140 de secunde.

Îți oferim posibilitatea să integrezi Platforma Noastră de Mesagerie cu sistemele tale CRM, ERP și altele. Oferă-le clienților tăi un nou serviciu de înaltă calitate!

SOLICITĂ O CONSULTAȚIE GRATUITĂ

Ești dezvoltator și te interesează documentația interfeței? Vezi API

SERVICII DE INFORMARE VOCALĂ ÎN APLICAȚIILE DE MESAGERIE

Mesajele vocale facilitează fidelizarea clientului la un nivel cât mai personal.

Emoția și nuanțele personale transmise într-un mesaj audio întăresc imaginea companiei în viziunea clinților.

Cu serviciul de Răspuns Vocal Interactiv poți automatiza procesele de rutină și poți utiliza agenții de suport clienți mult mai eficient.

Roboții Vocali sunt întotdeauna disponibili – pot efectua sondaje, pot trimite remindere sau pot direcționa apelurile primite către agentul potrivit.

Trimite mesaje vocale către potențiali clienți și crește șansele de succes ale unei campanii de marketing.

Informează-te cu privire la noile oferte și permite-le destinatarilor să răspundă la îndemnul tău cu IVR.

La început, mesageria vocală a fost utilizată în principal în China, deoarece scrierea în chineză consumă foarte mult timp. Din China, aceasta s-a răspândit în întreaga lume.

Aproape două treimi din apeluri sunt mai puțin importante sau urgente decât munca pe care o întrerup

Tocmai de aceea, serviciile bazate pe un sistem de mesagerie vocală devin din ce în ce mai populare în rândul utilizatorilor.

Folosind conversia vocală, mesajele text pot fi livrate și către numerele fixe.

Poți permite destinatarilor să îți asculte mesajul vocal și să îți confirme recepționarea mesajului prin simpla apăsare a unui buton.

Noi am implementat primul serviciu de răspuns vocal interactiv în 2006.

PLATAFORMA NOASTRĂ DE MESAGERIE

Omnichannel

Mesajul vocal ajunge la destinatar indiferent de locul în care se află.

Siguranță

Infrastructura și procesele noastre sunt conforme cu cele mai înalte reguli de securitate și protecție a datelor.

Proiecție în timp real

Starea fiecărui mesaj este monitorizată în timp real, iar statisticile sunt afișate pe tabloul de bord.

La fel de personal ca un apel telefonic ș eficient ca un e-mail. Utilizează serviciile de Mesagerie Vocală oferite de NTH Mobile.

Contactează-ne