Trimite promoții și oferte prin canalele de comunicare mobilă și sporește vânzările companiei tale

ACHIZIȚIA DE NOI CLIENȚI PRIN CANALELE DE MESAGERIE

SMS-urile și aplicațiile de Mesagerie instantanee sunt cele mai eficiente modalități de comunicare cu clienții. Șansele ca acestea să fie citite, sunt de patru ori mai mari comparativ cu marketingul prin e-mail.

Prin intermediul publicității targetate poți ajunge cu ușurință la noi clienți. Singurul impediment este obținerea consimțământului acestora de a fi contactați. Există o serie de modalități de obținere a acordului și extindere a bazei de clienți, precum: organizarea de tombole, trimiterea unor cupoane sau a unor reduceri, etc.

Prin trimiterea de oferte și promoții prin SMS și Aplicații de Mesagerie, poți ajunge în mod proactiv acolo unde clienții își petrec cel mai mult timp – pe telefoanele mobile.

Îți arătăm cum să atragi noi clienți folosind marketingul prin canalele de Mesagerie.

Contactează-ne

CUM SĂ OBȚII ACORDUL NOILOR CLIENȚI

Fii transparent – lasă utilizatorii să știe clar când și de ce îi vei contacta.

Dacă răspunzi în timp util tuturor întrebărilor adresate de clienți, vei obține cu mai multă ușurință consimțământul de a-i contacta în mod regulat.

În loc să ceri utilizatorilor un număr de telefon, încurajează-i să îți scrie mai întâi un mesaj.

Campaniile personalizate care oferă reduceri și îi invită pe utilizatori să își dea acordul pentru a fi contactați și pe viitor, sunt mult mai naturale și mai eficiente în colectarea numerelor de telefon.

Canalele de mesagerie mobilă sunt un instrument foarte eficient pentru a aduce companiile și clienții mai aproape.

Odată ce ai colectat datele utilizatorilor și numerele de telefon, poți lansa campanii de mesagerie targetate pentru a câștiga noi clienți, pentru a-ți promova produsele și pentru a consolida loialitatea clienților.

  • SMS-urile și Aplicațiile de Mesagerie sunt instrumente excelente pentru generarea vânzărilor, deoarece au cele mai mari rate de deschidere.
  • Canalele mobile asigură un dialog continuu cu clienții și consolidează relația cu aceștia.

La prima înregistrare, utilizatorii sunt mult mai predispuși să ofere acordul de a li se utiliza numărul de telefon în scopuri de marketing.

Precizează-i întotdeauna utilizatorului ce beneficii va pierde dacă nu își dă acordul să fie contactat pentru campanii de marketing.

Tombolele și concursurile sunt cele mai atrăgătoare.

Poți organiza cu ușurință jocuri cu premii prin intermediul SMS-urilor și al Aplicațiilor de Mesagerie. Acestea sunt un instrument extrem de eficient pentru achiziția de noi clienți.

Așa cum facilitezi abonarea clientului la campaniile de marketing, trebuie să-i oferi acestuia și opțiunea de a se dezabona de la acest serviciu în orice moment.

Aplicațiile de mesagerie îți permit comunicarea cu clienții într-un mod interactiv și distractiv.

Invită potențialii clienți să se aboneze la serviciile și ofertele tale promoționale.

Obține contacte prin campanii de marketing targetate și transformă-le cu ușurință în clienți noi.

Contactează-ne