Asistență pentru clienți Omnichannel disponibilă prin cele mai populare Canale de Comunicare.

DE CE SĂ ALEGI ASISTENȚA PENTRU CLIENȚI OMNICHANNEL

Clienții din ziua de astăzi preferă o abordare personalizată și se așteaptă ca cerințele sau problemele lor să fie rezolvate rapid și eficient. Asistența telefonică clasică oferă suport 1-la-1, dar necesită de cele mai multe ori o așteptare lungă în linie. Chatbotii, SMS-urile și aplicațiile de mesagerie precum Viber, WhatsApp, Telegram, oferă cea mai bună alternativă – comunicare individuală fără așteptare în linie.

Utilizarea canalelor de Mesagerie economisește resurse și oferă clienților asistență rapidă și eficientă. Acest lucru nu înseamnă că trebuie să renunți complet la comunicarea telefonică – poate fi în continuare parte din asistența pentru clienți care este îmbogățită cu mai multe canale de comunicare cu disponibilitatea 24/7.

Asistența pentru clienți Omnichannel este disponibilă pe cele mai populare canale de comunicare utilizate de clienții tăi zilnic.

CONTACTEAZĂ-NE

SUPORT AVANSAT PENTU CLIENTI CU OMNICHANNEL

Datele utilizatorilor și istoricul conversațiilor de pe toate canalele, reunite într-un singur loc.

Având toate informațiile despre utilizatori într-un singur loc, îți va fi mai ușor să comunici cu aceștia chiar și atunci când vine vorba de reclamații.

Prin utilizarea sistemului automat de chatbot, ești disponibil pentru utilizatori oriunde, oricând.

Dacă chatbotul nu poate ajuta clientul, acesta îl transferă instant către un agent live dedicat.

Multe companii utilizează rețelele sociale, serviciile de mesagerie și chatbotii pentru comunicarea directă cu clienții.

Clienții aleg cu atenție ce canal utilizează pentru solicitările lor, aceștia alegând cel mai des chat-ul datorită confortului și vitezei.

OMNICHANNEL FACILITEAZĂ RELAȚII MAI BUNE CU CLIENȚII

Oferindu-le clienților și utilizatorilor posibilitatea de a comunica fără probleme pe toate canalele, poți duce asistența pentru clienți la nivelul următor.

Accesul la Platforma noastră Omnichannel le permite angajaților tăi să țină pasul cu clienții pe toate canalele de comunicare. Fie că este vorba de un apel, un SMS sau un mesaj pe o aplicație de mesagerie – vei ști întotdeauna care sunt nevoile clienților tăi.

Fiecare etapă a călătoriei clientului necesită o abordare diferită. Asistența pentru clienți Omnichannel îți permite să răspunzi cerințelor clientului în toate etapele și pe toate canalele de comunicare utilizate de acesta.

SISTEM CENTRALIZAT DE SUPORT CLIENȚI

Extinde-ți sistemele de CRM, ticketing sau webshop cu soluția noastră de asistență pentru clienți Omnichannel.

Utilizând noi canale de comunicare poți ajunge la noi grupuri de utilizatori și poți crește satisfacția clienților existenți.

Rapoartele de performanță te vor ajuta să optimizezi eficient echipa de asistență pentru clienți.

Urmărește interacțiunile cu clienții pe toate canalele și redu pierderile inutile de timp pentru a oferi cel mai bun suport, optimizând în același timp resursele.

Permite-le agenților tăi să ofere cea mai bună asistență pentru clienți pe cele mai populare canale de comunicare existente.

Contactează-ne