Clienții sunt bucuroși să ofere feedback, mai ales dacă pot face acest lucru cu ușurință folosind servicii de mesagerie populare.
CONTACTEAZĂ-NEColectează feedback și recenzii prin sondaje simple utilizând canalele de comunicare mobilă
DE CE SĂ CREEZI SONDAJE PE CANALELE DE MESAGERIE
Prin intermediul sondajelor, le permiți clienților să-și exprime opiniile și să contribuie involuntar la crearea ofertelor tale. Companiile orientate către client câștigă o poziție mai bună în piață pe termen lung.
Cu toate acestea, sondajele clasice sunt consumatoare de resurse și timp, atât pentru organizatori, cât și pentru participanți. Îți recomandăm folosirea SMS-urile și a aplicațiilor de Mesagerie – canale pe care clienții tăi le utilizează zilnic.
Sondajele prin SMS și aplicații de Mesagerie pot fi create rapid și sunt populare în rândul utilizatorilor. În plus, rata de răspuns la mesaje este de patru ori mai mare decât cea a sondajelor prin e-mail.
Sondajele mobile pot fi create ușor și trimise direct pe telefoanele mobile ale utilizatorilor.
Rată de răspuns ridicată - utilizatorii folosesc zilnic SMS-urile și aplicațiile de Mesagerie.
Prin intermediul canalelor mobile, poți încuraja foarte ușor interacțiunea cu clienții și poți răspunde la comentariile pozitive și negative.
Solicită feedbackul clienților prin intermediul canalelor mobile și apoi optimizează-ți oferele în conformitate cu recenziile primite.
Sondajele se configurează rapid - tot ce trebuie să faci este să creezi întrebări și să stabilești un obiectiv pentru sondaj.
FEEDBACK ÎN TIMP REAL
Clienții au încredere în recenzii și comportamentul lor de consum depinde în mod direct de experiența altor clienți.
Formularele simple și intuitive de evaluare pot crește numărul de recenzii online și, astfel, pot îmbunătăți imaginea companiei tale.
Aplicațiile de Mesagerie oferă interfețe intuitive și template-uri ușor de utilizat.
Faptul că utilizatorii își pot împărtăși feedback-ul cu ușurință direct prin intermediul telefoanelor mobile crește rata de participare la sondaje.
În medie, fiecare utilizator nemulțumit își împărtășește experiența negativă cu ale două sau trei persoane apropiate. De aceea este de preferat să iei atitudine asupra experiențelor negative, evitând o avalanșă de recenzii negative.
Sondajele prin SMS facilitează obținerea de feedback în cel mai scurt timp posibil pentru îmbunătățirea asistenței clienților sau a altor servicii.
Feedback-ul clienților este de folos nu doar pentru îmbunătățirea serviciilor, dar și pentru viitoare oferte și promoții.
Indiferent de feedback-ul primit, poți oferi clienților tăi oferte promoționale și vouchere de reduceri, crescând astfel șansele ca aceștia să se revină în magazinul tău.
Poți trimite cu ușurință sondaje online utilizatorilor prin URL-uri în cadrul mesajelor SMS.
Conectează răspunsurile sondajului direct la sistemul tău CRM sau publică-le pentru a încuraja alți utilizatori să participe la sondaj.
Creează sondaje simple și automate utilizând SMS-urile și aplicațiile de Mesagerie și obține feedback direct de la clienții tăi în timp real.
Contactează-ne